Post by belsnetspocgateas on Mar 13, 2022 11:02:03 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Wheel of Fortune Words ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Wheel of Fortune Words IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ codes verhogen kristallen ▞▞▞
▞▞▞ Wheel of Fortune Words 2022 version ▞▞▞
leuke manier om te spelen
Wheel of Fortune Words ቃል ngqe
Goed maar verwarrend het volgende niveau, puzzel en puzzel
Wheel of Fortune Words 拼字 favc
Blijkbaar houdt hij niet van mijn toestel. Super traag. Omdat mijn Samsung-tablet mijn enige apparaat is, moet ik de game verwijderen.
Kan niet worden afgespeeld op een Xperia 10 III met Android 11
geweldig spel veel pc plezier ermee
Wheel of Fortune Words Sanapelit zttx
De spellen waren erg leuk.
wat kan ik doen met het geld?
Wheel of Fortune Words ቃል ngqe
ik vind het leuk om tegellook te kunnen kiezen. bedankt ontwikkelaars
Leuk spel... houdt je scherp!
Te veel advertenties, advertenties op na elke ronde is een afknapper. Ze willen je laten betalen om advertenties te verwijderen, maar zijn mijn geld niet waard. verwijderd!
Deze game was echt leuk, advertenties komen vaak voor, maar het is cool. Ik heb geld in een dat is cool tot nu toe. Het spel is gemetseld en laat me de puzzel niet voltooien. Kan de dagelijkse dingen spelen, maar kan nog steeds de normale niveaus niet meer spelen. Ik wil het nog niet verwijderen omdat ik hoop heb, maar als ik niet verder kan spelen, wat heeft het dan voor zin om het te behouden. Er zijn geen updates gegeven, dus het is gewoon vastgelopen op het niet voltooien van de foto en vooruitgaan. Corrigeer dit alstublieft!
Ik ben een grote fan van dit spel.Ik zou 5 sterren hebben gegeven, maar ik heb nu een probleem. Ik heb zojuist alle niveaus voltooid en kreeg een bericht dat er binnenkort nieuwe komen. Ik win vaak het weekendtoernooi en nu kan ik alleen de dagelijkse uitdaging spelen. De ontwikkelaars hadden nooit gedacht dat spelers alle niveaus zouden voltooien. Deze situatie moet worden opgelost!!
Dit was een geweldige game totdat de bugs zich voordeden. Het spel begon te bevriezen! Hopelijk wordt dit probleem opgelost.
Vervelende uitdagingen. Ik wil gewoon een spelletje spelen terwijl ik op het toilet of in de spreekkamer zit, niet meedoen aan vervelende "woordfeestjes"-uitdagingen, enz.
Zeer uitdagend! Ik hou van woordspelletjes die meerdere acties nodig hebben om te winnen! Hou van het wiel! Ik kan uren spelen... en doen!
Advertenties, advertenties en advertenties! Ik bedoel, andere games hebben advertenties, maar dit is belachelijk. Je kunt me niet vertellen dat je niet al genoeg geld verdient door het WOF-merk in licentie te geven. Dit aantal advertenties is gewoon onnodig!
Zeer ontspannend en vermakelijk spel! De muziek is geweldig - zo ontspannend.
Leuk spel maar meldingen zijn frequent en irritant geluid.
Advertenties. Dan advertenties. Daarna advertenties. Het adverteert allemaal!
Zo erg uitdagend
net begonnen maar vermakelijk
Therir is iets over het kijken naar spelshows die zo uitdagend, opwindend en grappig zijn dat je niet anders kunt dan erbij betrokken te raken door zelf deel te nemen.😎❤️
geweldig spel om de tijd te doden erg verslavend
Geen rad van fortuin, maar een woordspel.
Cat Escape عمومی ozla
Ik zit vast in een lus en kan niet meer spelen. Ik heb een Spin n Win gekregen maar krijg een netwerkfout -2010. Ik ga naar buiten en het keert terug naar de Spin n Win. Het laat me niets anders doen.
Weet je wat goed zou zijn als je het echt als de show zou kunnen maken, zoals wanneer je het eigenlijke puzzelbord zou kunnen toevoegen en dan zou je de categoriestrook kunnen plaatsen en dan zou het een vulling kunnen zijn in de blanco en dan aan het wiel draaien meer en voeg meer wiggen toe
Aan de telefoon
Dit spel is geweldig. zoveel leuke kleine dingen om te doen, behalve alleen de woorden ontcijferen. Hoewel ik daar ook dol op ben. Let wel, het is erg verslavend.
Het is leuk, leerzaam en het verruimt mijn geheugen. Dit is behoorlijk verslavend!
Woorden mogen niet worden geblokkeerd alleen omdat ze aanstootgevend kunnen zijn. Ik probeerde het woord verkrachting te gebruiken toen ik de brieven van Paper had, en het herkende het niet als een woord. Als een game-app gaat buigen voor wakkere ideaologie en bepaalde woorden blokkeert om het "vriendelijker" te maken, dan is het iets dat ik niet zal ondersteunen. Ik ben op zoek naar een onbevooroordeeld spel dat ALLE woorden in het woordenboek zal bevatten.
Spel is oké. Geen echte instructies over het gebruik van de andere spelopties
Het is niet slecht, het is een goede tijd voorbijganger
Geweldig... Ik vind het geweldig.
heb erg genoten van het spel tot level 46 en nu gaat het spel niet verder zonder terug te keren naar de startpagina....erg frustrerend!
Erg leuk als je je verveelt